Translate

Sunday 4 February 2018

MALTA. From the airport Luqa to Bugibba.



Tak troszkę o części organizacyjnej mojego wyjazdu.
Malta była brana pod uwagę od jakiegoś czasu.
Tani styczniowy, krótki wypoczynek.
A ponieważ wydawało mi się, że tu jest cieplej niż na przykład w Porto czy Alicante
(podobne ceny lotów), zajrzałam na
booking.com
i znalazłam :
https://www.booking.com/hotel/mt/bugibba-holiday-rooms.pl.html?label=gen173nr-1FCAEoggJCAlhYSDNYBGhQiAEBmAEeuAEGyAEM2AEB6AEB-AELkgIBeagCAw;sid=ee9660b4a2b56335892d4309a1f75dcb;class_interval=1;dest_id=2786898;dest_type=hotel;dtdisc=0;from_sf=1;group_adults=2;group_children=0;inac=0;index_postcard=0;label_click=undef;no_rooms=1;offset=0;postcard=0;room1=A%2CA;sb_price_type=total;search_pageview_id=49fa410ae4f30039;src=index;src_elem=sb;ss=Bu%C4%A1ibba%20holiday%20rooms;ss_all=0;ssb=empty;sshis=0;ssne=Bu%C4%A1ibba;ssne_untouched=Bu%C4%A1ibba&


...ale wcześniej lot z Edynburga na Maltę...

Bilet kupiony na :
https://www.skyscanner.pl/
za 50 funtów (Ryanair w obie strony).
Z z tego co wiem, z Polski loty są tańsze no ale chwilowo nie mieszkam w kraju.














Lotnisko Luqa znajduje się w południowej części wyspy Malta.
Stąd autobusy miejskie dojeżdżają do różnych miejsc.
Kupuję więc tygodniowy bilet za 21 euro, i tym sposobem stwarzam sobie możliwość
nieograniczonego korzystania z sieci autobusów miejskich, zarówno na Malcie
jak i Gozo.
Przy okazji Gozo, to bilet na prom kosztuje niecałe 5 euro w obie strony.









Do Bugibba, w niecałą godzinę zawozi mnie autobus X3.
Bugibba jest ostatnim przystankiem, nie ma więc obawy, że wysiądę na niewłaściwym.
Miasto leży w północnej części wyspy. Dworzec autobusowy, poczta, policja, kościół,
oraz mnóstwo hoteli, restauracji, itp. atrakcji turystycznych. Również możliwość skorzystania
ze zorganizowanych, różnorodnych wycieczek.
Przede wszystkim jednak, piękne piaszczyste plaże i czyste morze.



          https://www.booking.com/hotel/mt/bugibba-holiday-rooms.pl.html#tab-main

Adres124 Triq J.Quintinus, San Pawl il-Baħar, Malta
Telefon+356 7739 7603
Tutaj po prostu była w tym czasie najtańsza oferta na booking.com

Bardzo dobra lokalizacja. Czysto, z wszelkimi dogodnościami (dobrze zorganizowany
aneks kuchenny, balkon) no i (co okazało się miłą niespodzianką), polska obsługa.
Z cztery noce zapłaciłam 64 funty ( a może euro, nie pamiętam:)



Niespecjalnie przygotowywałam się do tego wyjazdu.
Wiedziałam o starożytnych świątyniach, miejscach mocy, stolicy aktualnej i starej,
kościołach, plażach i wyspie Gozo, którą trzeba odwiedzić koniecznie.

Szukając informacji na jutjubach znalazłam vlog Meg:
https://www.youtube.com/watch?v=La2Az1nyVz0&t=77s

oraz polecany przez nią vlog Ada Gada :
https://www.youtube.com/watch?v=4fZ1m-U12ok
















No comments:

Post a Comment