Translate

Saturday 31 January 2015

POGODA w Brighton



O pogodzie w Brajton w ostatnim tygodniu stycznia 2015 roku (od 26.01 do 31.01)


Zaczęło się 'częściowymi przejaśnieniami' czyli słonecznie (rano 6-7'C, w ciągu dnia
9-10'C),  chmurząc się przejściowo, by środa mogła przynieść przewidywany deszcz.


W czwartek odczuwalnie chłodniej z lekkim wiatrem. Podobnie w piątek.
A w sobotę rano niespodzianka!


Tak, fot. z Augustina's garden.
Kiedy wyjrzałam prze okno około ósmej rano, zaskoczyła mnie przyprószona
śniegiem rzeczywistość. Wiedząc, że ta chwila nie może trwać wiecznie, tak jak
stałam wybiegłam do ogrodu by utrwalić nietrwałe. I dobrze, że się pospieszyłam,
bowiem po pół godzinie nikt nie pamiętał o śnieżnym epizodzie.


                                                           nawet niedobudzony fiołek

                                     
                                                                ani kwitnący rozmaryn

No comments:

Post a Comment